top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תDana Shahal

העסק שלי בגוגל

עודכן: 7 במאי 2019

"העסק שלי" שירות שגוגל מציע חינם לעסקים, השירות נועד להבליט את העסק בגוגל


מה קורה כשמחפשים את העסק שלך בגוגל?

גוגל מציעה דרך נפלאה להבליט את העסק שלך. החל מלהכניס את הפרטים שלו, הוספת מיקום העסק, שעות הפתיחה שלו וגם גלריית תמונות, פרטי התקשרות ועוד. למעשה גוגל מעניקה לעסק שלך מיני אתר ובו כל הפרטים החשובים ביותר ללקוח הפוטנציאלי שלך. כך שכאשר מישהו מחפש את העסק שלך בגוגל הוא לא מקבל רשימות 'מכולת' של כל דבר שפירסמת/פירסמו עליך בעבר, אלא בוקסה מסודרת, בה נמצאים כל הפרטים החשובים.


למי זה מתאים?

הפלטפורמה הזאת חשובה לכל עסק ועסק, חדש או ותיק. אך עסקים חדשים ממש יהנו ממנה, עסקים שעדיין אין להם השקעה כספית לעמוד במחירי אתר מעוצב. הם מניחים את הדגל הראשון שלהם במדיית החיפוש מספר אחת ומודיעים - הנני. מי שיחפש את העסק/שם שלכם בגוגל - הפלטפורמה הזאת מבליטה בצורה מאוד ברורה.


אם גוגל נותן לי אתר, למה אני צריך עוד אתר?

עסק משלי מייצר לכם מיני אתר, הכולל עדכונים, שירותים, פרטי העסק, גלריה ופרטי התקשרות. אתם יכולים להמשיך ולהעלות פרסומים חדשים ממש כמו להעלות פוסטים לפייסבוק, אתם יכולים לפרסם מוצר חדש שלכם, שירות חדש, להוסיף תמונות חדשות ורלוונטיות היכולות למשוך את הלקוחות, לעדכן שעות עבודה בחגים ובימים מיוחדים, ליצור מוצר למכירה עם לינק לרכישה. וגם לפרסם מודעות ממומנות.

האתר שגוגל נותן הוא למעשה מיני אתר שהתבנית שלו קבועה והפונטים מצומצמים, כלומר אנכם מקבלים אתר מעוצב כפי שמעצב יכול ליצור לכם, אלא משהו מאוד תבניתי וקבוע. היתרון הוא שאנכם צריכים לשלם על דומיין, אתם מקבלים דומיין של שם העסק בתוספת המילים .business.site.

בין היתר אתם מקבלים בג'ימייל עדכונים על בסיס שבועי/ חודשי, כמה אנשים צפו בעמוד שלכם, כמה ביצעו התקשרות דרכו, כמה חיפשו דרכי הגעה אליכם.


לקוחות וספקים של העסק שלכם יכולים להשאיר ביקורות, ולתת לעסק שלכם ציון תוך השארת תגובת ביקורת (לטוב ולרע) וכך לקוחות אחרים יודעים למה לצפות כשהם באים לקבל שירות מהעסק הזה.


הצגת העסק שלכם בגוגל זה חלון הראווה שלכם

בקיצור, "עסק משלי" בגוגל מומלץ בפה מלא לכל עסק. זהו אכן שירות חינמי וכל אחד יכול לפתוח ולעדכן אותו בעצמו, אבל לטעמי כן מומלץ להיעזר בתחילה באיש מקצוע על מנת למכור את העסק שלך בצורה הטובה ביותר לקהלי היעד הנכונים ולשדר את הדבר הנכון. כתיבת אודות העסק בצורה מיטיבה, וויזואליות אסטטית חשובים מאוד בשיווק ובמשיכת הלקוחות הרלוונטיים. בהצלחה.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page